Home » , , , » Rafizi di cabar MP BN mengulangi pendedahan diluar dewan.

Rafizi di cabar MP BN mengulangi pendedahan diluar dewan.

Written By Unknown on Wednesday 17 July 2013 | 22:59

"Sebentar tadi MP BN buat usul mengejut untuk rujuk saya ke Jawatankuasa Hak & Keistimewaan untuk menggantung saya kerana mendedahkan pembekal dakwat kekal. MP BN juga mencabar saya mengulanginya di luar dewan agar saya boleh disaman. 
Saya maklumkan kepada Speaker saya bersetuju & terima cabaran mereka untuk pendedahan selanjutnya di luar dewan.
Saya maklumkan kepada Speaker saya bersetuju & terima cabaran mereka untuk pendedahan selanjutnya di luar dewan."


Source: RafiziRamli
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. String of Analysis - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger