Home » » Guru mati ditembak di persimpangan lampu isyarat di Kulim

Guru mati ditembak di persimpangan lampu isyarat di Kulim

Written By Unknown on Thursday 18 July 2013 | 03:17

Guru mati ditembak di persimpangan lampu isyarat di KulimKULIM: Seorang guru sebuah sekolah berusia 40-an mati akibat ditembak di persimpangan lampu isyarat di Jalan Keladi, di sini, jam 12.15 tengah hari tadi. 
BH

Seorang lelaki berbangsa India telah ditemui mati ditembak dalam satu kejadian tembak dan lari berhampiran Simpang Empat Keladi di Kulim, Kedah. Mangsa menaiki kereta Toyota Wish berwarna perak. Kejadian berlaku kira-kira jam 12.20 tengahari tadi
Mangsa yang dikenali sebagai Shanmugan a/l Krishnasamy (55) seorang guru di Sekolah Kebangsaan Berapit, Bukit Mertajam, Pulau Pinang. Sembilan kelongsong peluru 0.9mm ditemui berhampiran kereta mangsa. Menurut saksi kejadian yang namanya dirahsiakan berkata beliau menyedari kejadian apabila keretanya jenis viva dilanggar oleh kereta mangsa dari belakang.
Mengikut siasatan awal mangsa tiada kes lampau kecuali pernah ditangkap kes samun pada Jun 2013 di daerah kulim. Mangsa juga dikatakan seorang ahli geng 36 dan terlibat dengan pengedaran dadah.
Suspek pula melibatkan dua orang lelaki yang masih belum dikenalpasti identitinya menaiki sebuah motosikal Yamaha LC berwarna hitam. Kes masih dalam siasatan polis.
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. String of Analysis - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger